El passat 30 de setembre, La SEAM va participar en aquest emotiu i estètic acte. A continuació un dels protagonistes ens explica les seves impressions:

Pujar a l’agulla Eco d’en Nubiola ha estat una gran experiència.

Tot just acabo d’apuntar-me a l’AEC perquè sempre m’ha encantat l’esport i la muntanya. Aquesta ha estat la meva primera excursió amb l’Agrupa i va ser impressionant.

Vam començar l’ascensió a la tarda amb en Roger i l’Amat. El camí es va fent molt bonic amb passos estrets i grimpades que posen molta emoció abans d’arribar al cim. Allà ens vam trobar amb en Jep i en Santi on ens vam conèixer.

De seguida vam veure que per sota nostre teníem un gran mar de boira que ens podia esguerrar les vistes però va ser tot el contrari. Gràcies a això vam poder veure un espectre de Brocken i al tenir un cel sense cap núvol la posta de sol va ser espectacular.

Les agulles més altes sortien d’entre la boira i a mesura que es feia fosc i enceníem els nostres farells, la boira anava baixant fins deixar veure la serra completament. Finalment ens vam quedar a dormir deixant il·luminades 131 agulles en honor a tots els presidents de la generalitat de Catalunya.

Bona excursió amb gran companyia!