Pels dies 19 i 20 de desembre teníem programat començar la temporada d'esquí de muntanya, però veient que els caps de setmana no té pinta que ens deixin sortir de casa, 3 privilegiats (l'Amat, el Pol i un servidor) ens escapem per inaugurar-la.

La idea era anar a Vallter, però les previsions de vent ens fan decidir per anar a fer una volta per la zona de la Molina. El Roger hi ha estat uns dies abans i ens assegura que està prou bé.

Aparquem al Pla d'Anyella, i comencem a pujar pel costat de les pistes que just avui també comencen la temporada. Pugem cap a la zona del Torrent Negre, i a mesura que anem pujant veiem que el vent s'ha emportat molta neu. Un cop a dalt, traiem pells i baixem per les pistes del Torrent Negre i la Volta a la muntanya sagrada, fins arribar al torrent de Coll de Pal, on tornem a posar les pells i remuntem cap al coll, i després aprofitant la neu acumulada al costat de les tanques de les pistes, cap al cim de la Tossa.

Quan arribem al cim, mentre estem traient les pells, ens envolta la boira i decidim tirar avall per les pistes. Agafem dues estacions i després la olímpica fins a font canaleta. Des d'allà tornem a remuntar per poder tornar cap al pla d'Anyella, i mig per les pistes mig per corriols tanquem el cercle.

Hem fet una mica el “hàmster” per les pistes, allò que tant m'agrada criticar. Però hem pogut estrenar una temporada que de moment torna a quedar aturada pel confinament comarcal. Esperem que quan toqui fer la sortida programada el 17 de gener podrem anar-hi tots sense problemes.