Imatge de mostra Hola! Som la Núria i l'Ona de Ietis.
El dia 17 i 18 de gener hem anat a la Molina a jugar amb la neu. El dissabte vam fer una guerra de neu, tenÌem molta gana i vam dinar. Després de dinar vam jugar a fora sense tocar la neu i el Martí Vidal feia de president a sobre d'una "terrasseta"...

Vam entrar dins del refugi i vam jugar al joc del telèfon, vam fer un taller de ninots de neu de cotó fluix i els hi vam enganxar gomets per fer els botons i els ulls, i li vam pintar la bufanda. Després va començar el futbol i a la mitja part vam sopar sopa molt bona, boníssima! que van fer les monitores, i també vam jugar a escriure noms amb les lletres de la sopa, per exemple: Ietis. Després vam acabar de mirar el futbol i va guanyar el Barça 5 a 0. Cadascú es va fregar la seva tassa de la sopa. Ens vam canviar i ens vam posar dins del sac i després l'Anna va tancar la llum i ens va explicar un conte de la Gelila i va tallar la poma i ens la va ensenyar. Al final vam anar a dormir.

Avui, l'Ona i la Núria ens hem llevat molt d'hora i ens hem posat a jugar amb la lot i les polseres de la Nuria. Després, tots ens hem canviat i ens hem posat els pantalons per la neu. Hem anat a  fer un vol, una excursió. El MartÌ Olasz ha portat unes pales per tirar-se per la neu. Hem anat amb les pales una estoneta del camí i hem recollit escates de la neu. A mitja excursió de baixada hem intentat tirar-nos amb les pales, però no funcionaven perquè ens enfonsaven. I al mateix lloc on ens hem intentat tirar hem fet un ninot de neu molt ben fet i gran i nosaltres dues hem fet quatre fillets pel ninot de neu. Al ninot li hem posat un nas, botons i de tot i el mocador de l'agrupa. Hem tornat al refugi, ens hem fet les motxilles, hem dinat i netejat. Cadascú per parelles hem anat recollint (el MartÌ V. i el DÌdac, han plegat les mantes i han posat bé els coixins, l'Olasz i la Núria han posat bé les taules i les han netejat i líArnau i l'Ona han recollit els papers de terra.) Hem agafat l'autobús  i hem baixat fins a líestació de tren. Hem esperat que arribes el tren mitja hora! i en el tren hem escrit això: Hola! Som la Núria i l'Ona de Ietis. El 17 i 18 de gener...