Amb els cavalls

El dissabte 27 de gener, ens vam reunir Isabel, Dorys, Yerko, Paula, Francesc, Maylis, Joël, Eloi, Albert, Núria, Oriol, Aran i Guim. Vam sortir a les 10:30 del matí des del camp de futbol de Cabrils i ens vam aventurar amb l'objectiu d'arribar al dolmen de Can Boquet. Uns pocs minuts després de començar a caminar, vam tenir la nostra primera parada obligada per saludar uns cavalls que prenien el sol.

Després vam continuar el camí fins arribar al nostre primer punt a la ruta, la Roca Llobatera, una roca amb forma de cova, on vam parar per menjar i beure alguna cosa i recuperar-nos de la pujada que ens va portar fins allà.

Vam continuar fins arribar al migdia al dolmen de Can Boquet. Al costat d'aquest, hi ha les tombes medievals.

Així que ens vam instal·lar en un lloc sota els arbres, però que ens arribés el sol.

Després d'un merescut descans, vam decidir tornar, però per un camí diferent del de l'anada. El retorn va ser una mica improvisat, ja que teníem clara la ruta d'anada, però no tant la de tornada. Així que ens vam aventurar cap a la Cova de la Granota, una curiosa formació de grans boles de roca, que fins a aquest moment ignoràvem que havia estat utilitzada com a lloc d'inhumació col·lectiva durant el neolític.

Després de la foto de rigor, vam continuar amb el nostre camí de tornada, fins adonar-nos que la ruta marcada pel gps ens faria recórrer gairebé tot Cabrils, per arribar al lloc on estaven els nostres cotxes. Així que vam decidir escurçar camí, buscant-ne, evidentment, algun que no estigués senyalitzat al gps. Ho vam intentar, provant un parell d'opcions que semblaven, a primera vista, com a possibles camins fins a la urbanització que aconseguíem veure des de la nostra ruta però, definitivament, no eren aptes per a famílies. Fins que finalment, vam trobar la sortida que ens va portar per un carreró de la urbanització fins al nostre punt de partida... Vam fer 6,9 km en total...