Serra de Marboleny (La Garrotxa)

Lloc i hora de trobada: 7 h. a l’Agrupa (C/ Padilla-Provença). - 07:15 h. Fabra i Puig.
Transport: Autocar. Si no s’arriba a un mínim de persones anirem en cotxes particulars.
Inscripcions: Import: 25 € socis/es, 35 € socis/es on-line. Data límit d’inscripció, dimecres 23 d’abril a les 20:00 h. Mitjançant grup de WhatsApp de Semprepodem o per correu electrònic a
Itinerari: Santa Pau, volcà Sta. Margarida, Fontpobra, Castell de Colltort, turó de La Rovira, serrat i pic de Rocalladre, Puig Rodó, Les Preses.
Recorregut: 19 Km Desnivell: + 850 m Horari aproximat: 6 h aprox.
Dificultat: Moderada.
Material: Motxilla, barret, roba d’abric protectora del vent i pluja, calçat de muntanya, crema solar, aigua, esmorzar i dinar de carmanyola.
Apunts de la sortida: Sortirem de Santa Pau per dirigir-nos al Volcà i ermita de Santa Margarida. Seguidament ens enfilarem a l’extrem oriental de la serra de Marboleny, per la Fontpobra. A partir d’aquí recorrerem de llevant a ponent tota la Serra de Marboleny, amb els seus boscos i trams de carena panoràmica, passant pel castell de Colltort, serrat de Rocalladre i Puig Rodó. La baixada la farem fins a les Preses. Durant tota la travessa podrem contemplar tots els volcans de la Garrotxa, així com el Pirineu Oriental.
Vocal: Pep Molinos.
Normativa: És obligatori llegir i acomplir les Normes Generals de les sortides de l’AEC.