Ens vam llevar a les 6 del mati del dia 9 d’agost al càmping de  Täsch  per agafa el tren cap a Zermatt.

Després del tren vam agafar un autobús que ens portava fins al principi del telefèric per pujar al Klein Matterhorn on vam començar l’excursió. Vam veure gent esquiant. Ens vam posar els cascs i els arnesos, ens vam lligar amb les cordes i vam començar a caminar.

Com que era molt pla no ens vam posar els grampons fins al cap d’una estona quan començava la pujada, i també vam agafar el piolet. Quan vam tornar a agafar el ritme, el papa em va explicar l’acudit del supositori vermell, després em va explicar el senyor Plim i ja érem a dalt del Breithorn (4.164 m.)

EL MEU PRIMER 4.000 !

Em va agradar molt. Com que feia molt de vent, vam marxar ràpid cap a baix. A la baixada vam fer una drecera. Va ser mes difícil, per que deixàvem passar els que pujaven i havíem de sortir de la traça.

Quan vam arribar al pla vam dinar i ens vam treure els grampons, vam guardar el piolet i ens vam deslligar. Després el papa em va posar el rellotge i em va dir que corrés a veure quantes pulsacions arribava i vaig arribar a 180.

Abans de pujar al telefèric vam visitar una cova de gel amb un tobogan de gel i moltes més escultures, després vam agafar un ascensor que ens va portar a un mirador molt xulo. Es veia el Cerví.

Vam agafar el telefèric i vam baixar a la intermitja, allà vaig fer-li una foto a una papallona. Vam acabar de baixar a Zermatt, ens vam menjar un gelat i la mama una crep, va fer molta cua i mentrestant el papa i jo vam tocar un gat d’una botiga. Vam agafar el tren per anar al càmping i el papa i jo vam anar a buscar un restaurant per sopar. A les 8 de la nit vam anar a sopar pizza i vam demanar una de verdures i una hawaiana.

Vam anar al càmping a rentar-nos les dent i a dormir.