Pujant cap a Prat de Cadí

El cap de setmana del 20 i 21 de maig del 2017 els Trekings de la Secció Infantil i Juvenil han dut a terme una travessa des del poble d'Estana a Bagà.

A quarts d’11h arribàvem a Estana per començar a caminar direcció Prat de Cadí. Sempre amb el teló de fons l'espectacular cara nord del Cadí ens plantàvem al bell mig del prat per contemplar la bellesa del lloc i fer-ne un bon descans. Tot ben amanit amb uns passes de "frisbee".

Seguidament continuàvem pel camí dels Collets, camí que transcorre pel punt final de les canals clàssiques de la paret, les quals encara conservaven les últimes neus. Després de dinar arribàvem al refugi de Prat d'Aguiló. Unes partides al "UNO", sopar i a dormir.

El dia següent seguíem el camí amb la mateixa tònica que el dia anterior fins la carena de la serra de la Muga. Aquí tocava seguir carena fins al coll del Pendís per baixar pel camí dels empedrats. Abans de començar però, un bon dinar al refugi de Sant Jordi per agafar forces.

La calor castigava i per tant, les primeres remullades s'albiraven. Després d'uns quants metres de baixada la bellesa de les primeres gorgues apareixien i s'obria el pas dels empedrats; l'espectacle de l'aigua començava: cascades, gorgs, colors i parets verticals. Entre parada i parada el joc de l'aigua procedia el seu camí i... en una font va esclatar el moment. Ben remullats i fresquets, tot perfecte per fer els últims quilòmetres de pista sota el sol de tarda fins a Bagà.