Agrupació Excursionista "Catalunya"

L'Agrupació està tancada per obres. Fins a la finalització estarem a l'Ateneu del Clot

Convocatòria Eleccions Junta Directiva 2025-2029

Assemblea General Extraordinària: 20/10/2025

Diada del Soci: 19/11/2025

Com ja sabeu, en aquesta trobada és quan es fa l'entrega de les medalles i distincions diverses als socis i per anar-ho preparant us volem recordar:

  • Si heu fet el vostre primer cim de 3.000, 4.000, 5.000... etc., tindreu medalla.  Això sí, ens ho heu de fer saber, indicant el vostre nom i cognoms, aportant foto i informant del lloc i dia.
  • Igualment en el cas de de les vostres fites en espeleologia (medalles per metres negatius, en la pràctica de l'espeleologia) Es donarà medalla per els primers  -300,  -500  i  -1000 metres. Imprescindible  remuntar els metres (no val una travessa en que no es remuntin una bona part dels metres baixats). Cal aportar: Fotografia, o altra documentació justificativa, indicant metres de desnivell negatiu, nom de la cavitat, data de l’activitat i els vostres nom i cognoms.
  • També volem demanar als socis que compleixin els seus 25 o 50... o 75 anys a l’Agrupa, que ens ho recordin. Encara que ja ho tenim controlat, no està de més, per evitar algun error.

Per a totes les comunicacions, us podeu dirigir a Secretaria de l’Agrupa, o bé per correu electrònic Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

Congost del Ter i la muntanya dels Sants Metges – Sant Julià de Ramis

Senderisme150x150
Categoria
Senderisme
Data
07/10/2023
Lloc
Muntanya del Sants Metges
Excursió de muntanya per a socis i sòcies

Lloc i hora de trobada:  08:h. a l’Agrupa (C/ Padilla-Provença).  -  08:15h. Fabra i Puig. 

Transport: Autocar. Si no s’arriba a un mínim de persones anirem en cotxes particulars. 

Inscripcions: Import: 23 euros socis/es, 33 euros socis/es on-line. Data límit d’inscripció, dimecres 4 d’octubre a les 20h. Mitjançant grup de WhatsApp de SENDERISME o per correu electrònic a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. En qualsevol dels dos casos cal indicar: nom de la sortida, nom i cognoms del participant, confirmació de pagament i lloc de pujada a l’autocar. Cal ingressar l’import al compte de l’Agrupa: Caixa d’Enginyers (ES72 3025 0017 4114 0003 1058) Indicant el nom “Metges”.   

Recorregut: Uns 9,5  Km. Desnivell:  200 m+/-. Horari aproximat: 4,00 h. 

Dificultat: Fàcil.   

Itinerari: Excursió circular,  comença a Sant Julià de Ramis.  Ens dirigirem cap al congost del Ter, passem pel Cau de les Goges i pugem a la muntanya dels Sants Metges pel seu vessant septentrional. Després de visitar els diversos jaciments, monuments i atractius de la muntanya, tornem cap a Sant Julià de Ramis. La ruta no suposa cap complicació, donat que el desnivell és escàs i els camins i pistes per on circula són còmodes i agradables. 

Material: Motxilla, barret, crema de sol, calçat i roba de muntanya apropiada (segons la climatologia esperada), pals, aigua per tot el recorregut.

Àpats: Esmorzar al bar, dinar de carmanyola. 

Vocals: Anna Tomàs i Domènec Palau, tel. 671 40 60 30 

Altres informació: per WhatsApp, (Senderisme – AEC) 

Normativa: És obligatori llegir les Normes Generals de les sortides de l’AEC.