Seguint normativa sanitària COVID-19, tancarem el local a les 21:00h. Cuida't!
Cims per la llibertat: El Montgrí

Com molts ja deveu saber, el dissabte 13 d’octubre s’ha organitzat a nivell de tot Catalunya CIMS PER LA LLIBERTAT, una acció esportiva, solidària i reivindicativa que consisteix en una ascensió simultània a 18 cims de la nostra terra que han estat triats directament pels nostres presos, exiliats i represaliats polítics.
A l’Agrupa hem pensat que podem participar-hi, i per facilitar que hi puguin venir el màxim nombre de socis possible, hem triat el cim del Montgrí (303m), ja que és una ascensió molt senzilla.
Itinerari: Torroella de Montgrí – Castell de Montgrí
Desnivel: 265 m. (1 h/1h30 per la pujada). El retorn es fa pel mateix camí.
Sortida: Autocar 7h. C/.Padilla 7:15 Fabra i Puig
Preu: 20 €. Socis online 30 €. Cal ingressar l’import corresponent al compte de l’Agrupa: CAIXA D’ENGINYERS ES72 3025 0017 4114 0003 1058 (Indiqueu nom, cognom i “Montgrí”)
Material: motxilla, barret, roba protectora del vent i pluja, calçat de muntanya, crema solar, aigua i menjar per a tot el dia. Tovallola i banyador.
Dinar: De carmanyola. Si fa bon temps anirem a dinar a la platja (opció de bany per qui ho vulgui).
A la tarda, mirarem de visitar algun dels bonics pobles de la zona.
Vocal: Rosa Maria Soler 699 537 419..
Altres informacions:
- Si algú ho prefereix, també s’hi pot anar amb cotxe particular. En cas de no ser-ne prou per un autocar, també caldrà combinar-se amb cotxes.
- Qui ho vulgui es pot inscriure prèviament a la web cimsxlallibertat.cat. La inscripció val 10 € i dóna dret a un dorsal, una samarreta i inclou una assegurança.
Normativa: és obligat llegir les normes establertes per l’AEC per a activitats de muntanya; la inscripció a aquesta sortida implica la seva acceptació. Cal tenir la llicència de la FEEC, en vigor. Per aquesta sortida en concret, no cal tenir-la si us inscriviu a l’activitat per la web.
Proporcionat per iCagenda