Ruta BTT

CELEBRACIÓ DELS 20 ANYS DE LA SIJ (Secció Infantil i Juvenil)

Enguany el campament de tardor es va celebrar el cap de setmana del 16 i 17 de setembre, al càmping Kanguro de Sant Pol de Mar, on ens vam reunir una bona colla de socis, juntament amb monitors (antics i actuals) i els nens i nenes, per celebrar el 20è aniversari de la nostra SECCIÓ INFANTIL I JUVENIL.

Això va propiciar l’emocionat retrobament d’una pila d’antics monitors de la Secció, tant dels “pioners” que la van posar en marxa, com una bona representació dels que durant aquests anys han fet possible la seva continuïtat. Va ser bonic veure, com aquells que van començar sent nens i nenes de la Secció, al cap dels anys han estat o són monitors.

Durant el dissabte es van fer diverses activitats coordinades per les Seccions de l’entitat ("Coasteering", BTT, Senderisme i una cursa d’orientacio).

També el dissabte a la tarda es va fer la gymkana organitzada pels monitors de la SIJ, a la que hi van participar petits i grans. En acabar-la hi va haver parlaments del President en Pere Mansilla i també d’en Manel Navarro, que era president quan es va posar en marxa la Secció.

Després de sopar, es ver fer una projecció de diapositives i fotos, aportades pels antics monitors, de diferents moments i excursions de la SIJ en aquests 20 anys. També hi havia diversos àlbums que van passar de mà en mà, entre riures i records, tot degustant un magnific rom cremat.

El diumenge al matí es va fer una excursió col·lectiva a la Creu de Canet, reproduint la primera excursió de la Secció Infantil. Una corrua de gent de totes les edats, vam sortir del càmping cap a la platja i després de recórrer els carrers de Canet, vam anar pujant per la pista fins al cim on hi ha l’enorme creu i que té una fantàstica vista de tota la costa. Després de les fotos de rigor i un sentit discurs d’en Roger Sant, vam tornar cap al Càmping per dinar.

A la tarda ens vam retrobar pels voltants del bar del càmping i mentre la canalla es banyava a la piscina, els cafès i el gelats van propiciar una bones tertúlies i xerrades, per acomiadar la trobada.

També vam tenir ocasió d’escriure i signar en un llibre preparat per la celebració d’aquests 20 anys.

Per molts anys a la Secció Infantil i Juvenil!!!