Pujant a la Tosa

Aquesta primera sortida de l'any hem anat al parc natural del Cadí-Moixeró, al refugi del Rebost, a uns 1600m. Hem compartit refugi amb els Sioux, el grup d'edat inferior al nostre.

L'autocar ens va deixar a Bagà i vam fer l'ascens a peu, una pujada de casi 1000m de desn. positiu per començar bé el dia! A la tarda vam fer algunes dinàmiques de coneixença i vam sopar d'hora. Vam beure brou calent!

El diumenge ens vam despertar a primera hora, ens esperava una bona caminada! L'objectiu era el cim de la Tosa d'Alp, a 2530 metres, a tocar del refugi del Niu d'Àliga. Inicialment, els monitors plantejàvem una ruta circular: pujar pel GR-150.1, fer cim i baixar via Coll de Jou i corriol. Al refugi, però, ens van comentar que un tram de la baixada, per la cara nord, era un pèl perillosa sense material de gel, i vam decidir pujar i baixar pel GR. La ruta va anar molt bé i vam mantenir un ritme constant i adequat.

De baixada vam passar pel refugi del Rebost per dinar i agafar les motxilles grans i iniciar tornada amb els Sioux fins a Bagà, on ens esperava l'autocar cap a Barcelona.

Un cap de setmana de prou "tute", alguna queixa inicial però no res que no puguin fer aquests trekkings!

Ens retrobem el febrer!

(aquest cop no tenim foto de grup al cim, els monitors despistats ens en vam oblidar!)